سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد: با توجه به افزایش خدمات ارزش افزوده پیامکی در حوزههای مختلف و نیتی اعلام شده از سوی مردم به رگولاتوری و به منظور حفظ حقوق مشترکان، با اام رگولاتوری، روشهای ارائه این خدمات از سوی اپراتورها تغییر کرد.
از این پس روش فعالسازی و غیر فعالسازی خدمات پیامکی از سوی تمامی اپراتورهای تلفن همراه یکسان شده و مشترکان تلفن همراه با استفاده از سامانه پیامکی ۸۰۰ و یا شماره گیری #۸۰۰* میتوانند از انواع خدمات ارزش افزوده فعال بر روی سیمکارت خود و روش غیر فعالسازی آن آگاه شوند و درصورت عدم تمایل به دریافت پیامکهای تبلیغاتی، بازی و سرگرمی، مسابقه و ارسال اطلاعات و اخبار میتوانند این خدمات را غیرفعال کنند.
درصورت فعال سازی خدمات ارزش افزوده محتوائی پیامکی از سوی مشترکان، اپراتورها باید در تمامی پیامکهای ارسالی، هزینه خدمات و نحوه غیرفعال سازی را به مشترک اعلام کنند.
تمامی خدمات ارزش افزوده محتوایی پیامکی باید صرفا بین ساعات ۹ صبح تا ۹ شب برای مشترکان ارسال شود و درصورت درخواست مشترک برای غیرفعال کردن خدمات ارزش افزوده محتوایی پیامکی، این خدمات باید حداکثر تا ۲۴ ساعت قطع شود.
قطع سرویس، پیامکهای تبلیغاتی خود اپراتورها را نیز شامل میشود و درصورت درخواست مشترک برای غیرفعال کردن خدمات ارزش افزوده محتوائی پیامکی، خدمات پیامکی مبتنی بر تراکنش شامل خدمات تراکنشی بانکی، خریدهای الکترونیکی و . همچنان برای مشترکان فعال خواهد بود.
فروش اطلاعات کاربران به شرکت های خارجی توسط آنتی ویروس آواست
خدمات ,ارزش ,افزوده ,پیامکی ,غیرفعال ,درصورت ,ارزش افزوده ,خدمات ارزش ,از سوی ,غیرفعال کردن ,این خدمات ,درصورت درخواست مشترک ,ارزش افزوده محتوایی ,ارزش افزوده محتوائی
درباره این سایت